مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-19سياسي

اجمالی| رابطه با همسایه یک نماد تقوای عملی در ارتباطات است


رابطه با همسایه به عنوان یک نماد تقوای عملی در ارتباطات است که امام سجاد(ع) در دعای بیست و ششم صحیفه سجادیه حدود 20 مؤلفه برای رابطه با همسایه بیان کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد مقدس در جوار مضجع شریف امام رضا(ع) اظهار کرد: در خطبه اول موضوع کلام در خصوص تقوای عملی در ارتباطات است و درباره رابطه با همسایه به عنوان یک نماد تقوای عملی در ارتباطات بحث داشتیم که امام سجاد(ع) در دعای بیست و ششم صحیفه سجادیه حدود 20 مؤلفه برای رابطه با همسایه بیان کرده اند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه هفته پیش تا مؤلفه هجدهم پیش رفتیم، در خصوص مؤلفه نوزدهم عنوان کرد: خدایا در مقام خیرخواهی نسبت به همسایه به من توفیق بده من بقای نعمت آنچه که تو به آن داده ای آرزومند باشم، در جریان ارتباط انسان ها حرف اول را دل می زند تا در نتیجه ارتباط دل، ارتباطات در جریان جدی صورت بگیرد.

وی افزود: تا زمانی که رابطه دل میان افراد برقرار نباشد ارتباطات جدی برقرار نمی شوند که این در مورد همسایه هم صدق می کند، رابطه دل در دو جهت بدخواهی و خیرخواهی است که بدخواهی آن منشأ شر و خیرخواهی باعث صمیمیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| رابطه با همسایه یک نماد تقوای عملی در ارتباطات است

اجمالی| رابطه با همسایه یک نماد تقوای عملی در ارتباطات است